Mammas pojke

Vi var ju på möte igår. Det gick jättebra och det kändes jättebra när vi gick därifrån. Nu hoppas vi på att det blir bra för alla. Våra favoritfröknar var ju med på mötet och dom är så himla fina och bra så jag önskar att vi hade varit släkt på nå vis. Mycket av det vi framförde har dom redan noterat och börjat åtgärda. Var i alla fall roligt att höra att vår lilla pojke är en fin och go kille och att dom är mån om att göra det bästa för honom. 


Idag har vi varit och firat min pappa som fyller år. Ian ville sova kvar där och det högg till i hjärtat när jag sa att han fick. Nu sitter vi här hemma och saknar ihjäl oss efter vår lilla parvel. Typ ångrar att vi lät honom stanna kvar. 

Natten till igår vaknade jag av att han knackade på min arm. När jag tittade upp på honom så sa han "Mamma, jag älskar dig!" och så gosade han in sig hos mig och somnade nöjt. 

Min finaste fina. 

#1 - - Mamsen:

<3 <3 <3