Vårfest

Idag var det vårfest på föris. Barnen hade sångframträdande och sen var det fikakorgsdags. 


Framträdandet gick inte så bra för Ians del, han blev förskräckt när dom kom ut och han såg alla människor sitta och glo. Han stelnade till i ledet och så började den lilla underläppen darra innan tårarna började spruta och han ropade efter mamma. Är det något jag inte klarar av så är det när han blir ledsen för att han tycker att han är i en obehaglig situation, då vill jag mest börja grina jag med. Men så blev det bra när han fick komma och sitta i mitt knä istället. Då slutade han gråta och jag kunde blinka bort det blöta i ögat. 

Vi lyssnade på dom andra barnen och sen fikade vi fruktsallad, saft och kex innan vi gick hem igen till hemmets trygga vrå. 


Du får sitta i mitt knä hela livet, om du vill ❤

#1 - - Mamsen:

Gulliga lilla trollunge! Sötaste pojken i världen! ❤️