När solen kommer

Så fort det blir lite sol ute så drömmer jag om den vildvuxna rabatten i vår alldeles egna trädgård någon gång i framtiden, där en massa lupiner ska trängas och liksom ta över nästan hela trädgården. Drömma får man ju alltid göra.
En annan sak som är rolig är att jag får osunda tankar om att sylta och safta och jag vettetusan allt. Jag gillar inte ens sylt och saft har jag aldrig kokat själv. Märkligt det där.
 
Något jag däremot inte drömmer om är att göra balkongen klar för säsongen. Bara tanken på vändor till återbruk och skurning och skit där ute får mig att önska att jag på min höjd hade en fransk balkong, utan en massa jävla golv och sittutrymme. Blä. Men antar att man måste ta tag i det sura äpplet och börja lite i alla fall. Så det är klart lagom till efter sommaren när det är dags att plocka undan allt igen.
#1 - - Renée :

Jaaaa! Balkongfix 👏🏻 Så jag kan sitta där och dricka din saft och käka scones med din sylt haha!