Dagarna som gått

Just ja. Jobbandet på kvällsmottagningen. Det gick väl hyfsat bra. Fick en filmsnutt från Ian där han tog sig för pannan och sa "mamma, Ian jättevarm". Då ville man ju mest dra hem och ta hand om den lilla sjuklingen, men det gick inte. För ena läkaren såg att jag var inne och jobbade och bara matade på med meddelanden om grejer han ville jag skulle fixa. Han ser ut som ett lamm, men nu vet jag att det gömmer sig en riktig slavdrivare bakom hans snälla yttre... 


Kom iaf hem tillslut och kröp ner i sängen med min lilla kamin. Febriga barn är så mysiga. Så varma och gosiga och orkeslösa. Finns ju typ inget bättre 😂 

Jag vabade torsdagen, Dennis fredagen och på lördag lagom till Ians farmor kom så blev han frisk. Bra timing. 

Vi trängdes runt lite på matmarknaden, men det var så sjukt mycket folk så vi skippade köandet och gick och åt på Bankiren istället. Dom har god mat och är barnvänliga, så det var ett bra beslut 😊 

På kvällen var det Eurovision och det ska vi inte prata mer om, för jag får så jävla högt blodtryck då. 

Igår var vi till återbruket och sen åkte vi ner till stan och åt lunch med Dennis bror och hans sambo på RoseGarden. Trivsam inredning, men maten imponerade inte särskilt mycket, så jag tror inte det är nå ställe vi kommer längta tillbaka till direkt.

Ja. Det var dom dagarna det. Nu är det en ny vecka och snart är det äntligen helg igen. Det tackar vi för.