Elefantbebisar

Mitt elefantöra på jobbet fortsätter yngla av sig som ogräs. Tog två stora skott från den för några veckor sedan och nu har det ploppat upp tre nya stora. 


Dom två skotten jag tog tidigare har jag haft i vatten ett tag och i helgen planterade jag dom i kruka. Jag hoppas att det går bra för dom, då skotten jag fick skickade från en gammal klasskompis förra året verkar vara mer självmordsbenägna än livsglada. 

Ska låta dom här bebisarna vara kvar hos mamman ett tag till innan jag tar hem dom, så nu hoppas jag dom växer på sig snabbt 😊

#1 - - maria:

Fina, älskar dom!!!

Svar: Ja, man blir helt såld. Kan nog inte komma på en charmigare planta 😊
Lina

#2 - - Renée :

Åh jag vill ha en liten elefantbebis!!

Svar: Jag håller på och ruvar en till dig 😊
Lina

#3 - - Mamsen:

Jag vill också ha en elefantbäbis!

Svar: Du får bara en om du slutar skriva bebis med ä 😝
Lina