Fyra år

I år har Dennis och jag varit vänner i elva år. Idag har vi varit ett par i fyra år. Innan året är slut kommer vi att ha två barn ihop. Med en startsträcka på sju år måste jag ju säga att det hänt ganska mycket sedan startsignalen gick. 


Fast ändå känns det rätt självklart. Vem skulle man skapa det finaste i livet med om inte med sin bästa vän? När jag tittar på Ian så slungas jag tillbaka fyra år, till en solig dag i maj som vi spenderade vid Strömsholms slott. När Ian ler så det glittrar i hans ögon fylls jag av samma soliga varma känsla som när solen glittrade i ån runt slottet just den dagen. Det kan ju inte bli mycket finare än så. 

Så hur livet än är och hur det än blir, så har dom här fyra åren varit dom absolut finaste i mitt liv. 

Tack min älskling. Du är oftast solen, månen och stjärnorna på min himmel. 

#1 - - Dennis:

Fast jag ibland gör konstiga beslut så menar jag alltid väl och älskar dig då, nu och alltid. Vet att vi kommer att nå stjärnorna älskling, puss. Nästa år är det 5, då reser vi till Dublin :)

Svar: Tänkte svara att jag inte ens vill åka till Dublin, men så kom jag på att det var ju dit jag ville åka och inte dit du ville 😂
Lina

#2 - - Dennis:

Du tänkte på Belfast :)

Svar: Just ja. Belfast. Låter tråkigt. Dublin = kul. Belfast = trist 😂
Lina