Väntar in arvet...

Ignorera hunden som gick i vägen varje gång jag skulle ta en bild och koncentrera er istället på det fina blomsterarrangemanget bakom. 


Jag har letat det perfekta blombordet ett tag, och så kommer man hem till mamma och pappa och så har hon plockat fram det mest perfekta blombordet jag sett hittills. Va. Hur avis blir man inte?? 

Nu väntar jag på att mamma ska få starr och tappa synen, alternativt bli dement, så jag kan sno med mig hela härligheten med växter och allt och ställa hemma hos mig istället. 

Den som väntar på något gott... 
Väntar tammetusan alltid alldeles för länge! 😂

#1 - - Mamsen:

Funderar på att testamentera den till Hampe-Stampe… ;)

Svar: I helvete heller! 😂
Lina

#2 - - Renée :

Blombord? Är det inte en kruka på bilden? Eller är jag helt tappad 😂

Svar: En kombination av tappad och kruka skulle jag vilja påstå 😂
Lina

#3 - - kerstin ehrenholm:

Fråga om du redan nu får dem. Min dotter vill inga blommor ha av mig för hon är rädd att ha ihjäl dem :)

Svar: Det är tvärblankt nej. Och det är nog inte för att hon är rädd att jag ska ha ihjäl dom, för det klarar hon lika bra själv 😂
Lina

#4 - - Hanna Karlsson:

Jag undrar också som Renée. Tycker det ser ut som en stor blomkruka. :-D

Svar: Haha! Ja, jag fick slint i skallen när jag skulle kategorisera mammas "växtmöbel", för egentligen är den nog för djup och har för låga ben för att höra in i gruppen blombord 😂
Lina

#5 - - Renée :

HAHAHA det är alltså en kruka? 😂

Svar: Jag väljer som att se det som ett lågt blombord.
Lina