Lördagssurprise

I lördags samlades vi för att överraska Renée som fyller 30 i morgon. Lite snittar, chips, ost, kex och bubbel innan bokat bord nere på stan. Tyvärr orkade jag inte följa med ner, då min höft strular och smärtan byggs upp successivt under dagen för att sedan eskalera så pass under kvällen att man vill dra fram tigersågen och kapa av hela skiten.


Kände mig lagom pensionärig efter att ha skjutsat ner ett gäng tjejer på stan och sedan åkte hem och haltade in till soffan och sköljde ner en Alvedon. Men det var väldigt trevligt innan också. 

I morgon är det 30-årsfika hos Renée. Jag ser fram emot biskvierna jag beställt 😋 


#1 - - Renée :

Sååå fint gjort av er! ❤️
(Fy vad gammalt det kändes att läsa "fyller 30" HAHA)

Svar: Du blir bara äldre och äldre och jag är yngre än någonsin 😂 (förutom höften...)
Lina