Mulle meck

Idag efter jobbet mötte jag upp Ian och Dennis hos min käre far, Dennis skulle byta däck på vår bil. Rätt nice. Solen sken och jag satt på en stol och hade det bra medan Dennis, Ian och pappa höll på med bilen. En rätt bra arbetsfördelning, tycker jag. 


Ian ville vara kvar med morfar (som vanligt), så medan jag körde hem Dennis som skulle på ett extra styrelsemöte och jag själv tog ett bad, fick Ian vara kvar. Efter möte och bad och försäljning av ett ps3, så åkte vi och hämtade den lilla krabaten. Han ville ju såklart inte åka från morfar då heller, men följde snällt med tillslut. 

Dags för läggdags och allt var fel. Täcket var fel, mamman var fel, han var törstig och hungrig och jag vettetusan allt. Tillslut somnade han i alla fall. Dom har roliga idéer för sig ibland, dom små liven.