Morfardagis

Veckan började som den förra slutade för Ians del - med morfardagis. BFF:en har varit tvungen att jobba till hans stora sorg och Ians stora glädje. Ian älskar morfardagis. Han blir liksom gladare när han ser morfar än vad han blir när han ser oss. Det ska jag komma ihåg till jul när det är dags för kvartsamtalet med jultomten... 

Själv började min vecka med förkylning. Lagom roligt. Det rinner snor och nu har ögat börjat rinna. Ian var lite förkyld förra veckan och nu verkar den ha hoppat över till mig. Det tackar vi för. Det är så roligt att sitta på jobbet och snyta sig stup i kvarten. För jobba tänker jag göra. Den dagen dom höjer min lön kan jag börja vara hemma när jag är sjuk. Tills dess tänker jag som en tyst protest smitta ner mina kollegor en efter en så cheferna blir svettiga av att alla är hemma och är sjuka. Moahahaha.

Så här söt var man när mamma kom och hämtade på morfardagis 😍
Så här nöjd blev man när man skött sig exemplariskt på affären och belönades med jordgubbe 😊