Minnestavlor

Idag har jag pysslat lite. Jag har sedan jag sa upp mig funderat lite över avslutningsgåvor till mina fina kollegor. Men det är lite svårt när det är många och budgeten är liten. Så det fick bli något som inte är så märkvärdigt och nästan gratis. Jag tänker att det är tanken som räknas och därför gjorde jag små tavlor med vad jag har för tankar om dom.

Var till Ikea igår och köpte ramar och det har jag klippt och fixat med idag. Ska ställa in tavlorna på deras skrivbord i helgen när ingen är här.

Inger märkvärdigt, men iaf ett litet minne av mig. Så man inte glöms bort 😢

#1 - - Renée :

Vad gulligt! Dom lär ju böla av rördhet (finns det ordet ens?!) när dom ser det ☺️annars

Svar: Två har redan sett och skickade sms om att dom blivit tårögda 😂
Lina

#2 - - Mamsen :

Jag blir rörd och jag har inte ens fått en tavla… <3

Svar: Haha, men vad fan 😂
Lina