Med livet som insats

Jag ville märka mitt älskade kontor, men är liksom för lite "cooling" för att klottra mitt namn på väggen med en spritpenna, så jag körde "nördvarianten" - skrev ut på datorn och laminerade lappen och tejpade sedan upp den på väggen, haha!

Förresten behövde man faktiskt vara lite cool för den varianten också. Inte många skulle våga kliva upp på den där rangliga hutchen, som dessutom inte vill stå stilla för den är på hjul, för att sedan balansera på tå och sträcka sig snett bakåt för att kunna tejpa upp det.

När jag tejpat klart och tagit mig ner fick jag kliva upp och balansera lite till. Ville ju ha en bild på det hela liksom.

Nu är rummet märkt iaf. Och jag kan inte tro att någon har lust att göra samma procedur som jag, så förhoppningsvis får den sitta kvar där uppe 😊