När man försöker avgifta sig

För två år sedan fick vi ett litet café/kiosk i byggnaden jag jobbar i och man kan ju säga att jag har blivit rätt tight med mannen och hans fru som driver det där. Mitt kontor är liksom 30 fotsteg bort. Man skulle kunna säga som så att på min lista över närmast anhöriga vet jag inte om jag ska skriva upp Dennis och mamma eller kioskägaren och hans fru. 

I morse knatade jag över dit och sa att dom inte under några omständigheter får sälja någon choklad till mig idag. Skicka mig härifrån om jag kommer och vill köpa choklad. Jajamän, svarade dom. När det var dags för eftermiddagsfika gick jag för att köpa en loka. När jag kom gående så tittar mannen på mig, pekar med finget och säger "ingen choklad för dig!" Haha! Det är bra, dom lyssnar på vad man säger. 

Men vad gör det när jag kommer hem och Dennis köpt en 200 grams marabou som överraskning?? 😂 

Jaja. På't i morgon igen bara, haha!  

#1 - - Renée:

HAHA "närmast anhörig...." Jag skrattar ihjäl 😂😂