Jättebra avslut på året

Happ. Här sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv. Har varit krasslig i två dagar, men det har liksom varit en jämn krasslighet - varken blivit bättre eller sämre. Fram tills för typ en timme sen. Nu har det gått tvärt åt det sämre hållet. Kan knappt prata och det gör sjukt ont i halsen och jag känner mig ännu mindre pigg än innan. 


Det är tänkt att vi ska ha folk över på nyår, vi skulle bli sju vuxna och fyra barn, men som det känns nu så är det inte så troligt att det blir så. Jag håller tummarna och hoppas det känns bättre i morgon. Jag som hade en färdig meny planerad och satt här och dreglade i förväg. 

Bara att hålla tummarna på att det vänder. Inte för att nyår är någon stor grej för mig, men det hade ju varit roligare att inte behöva fira i det nya året i pyjamas och med micropizza till middag.