Beroende

När jag ändå inte har nå bättre för mig än att sitta i soffan och tycka synd om mig själv, så kan vi väl prata om något viktigt? 


Jag har blivit helt totalt förälskad i en serie. Strecktittade dom två säsonger som finns på svt.play och väntar ivrigt på att trean ska släppas. Har till och med börjat kolla om tvåan. För den är underbar. Mitt sjuttonåriga jag har ju blivit totalt kär i en av killarna där. Jag har till och med glömt bort att jag inte tycker det är ett dugg fint med brunögda killar. Helt galet. Mitt sjuttonåriga jag är förkrossad över att William lämnar serien och inte kommer vara med längre. 

Missa inte SKAM. Sjukt bra ungdomsserie med sjukt bra karaktärer och handling.

#1 - - HB:

Säsong tre finna tydligen på NRK :)

Svar: Ja, men jag måste ha textat så jag "hör" vad dom säger, då jag kollar med minivolym på nätterna 😂
Lina