Badhushäng

Idag var vi iväg och badade, som jag längtat! Första badhusbesöket för Ian och det såg ut som att han trivdes som fisken i vattnet 😄 Har inga bilder på det hela, då jag var i bassängen jag med, lite synd. Men men, vi hade ju inte mindre roligt bara för det inte finns på  bild. Mimmie och Benjamin gjorde oss också sällskap ☺ Pojkarna skötte sig som små änglar, inge skrik, inge bråk, så duktiga! BFF:en skötte sig också bra, han skrek och grät inte han eller, fastän han inte tycker om att bada. 
Glad är jag, hade den mysigaste dagen på länge ❤  

Trött av att bada blir man i alla fall, jag och Ian råkade sova nästan tre timmar här hemma på eftermiddagen... trodde det skulle vara jättesvårt att få honom att somna till kvällen efter den mastodontsovstunden, men det gick mer snabbt och smärtfritt än på länge.

Nu ikväll var minstingbrorsan och pappa här och sällskapade med oss. Eller brorsan sällskapade och stackars pappa fixade med kranen i badrummet. Nu är det nytt och bra och ska väl fungera. Tack och lov. Började bli riktigt smutsig om händerna 😜 


#1 - - Mimmie:

Jaa det var en jätte mysig dag!! :)

Svar: Måste vi göra om ❤
Lina

#2 - - Mamsen:

Äntligen! Ha, ha... Skrattar lite åt din kommentar ang. den där D, han som inte ville... Han kommer nog bli en fisk den där lille!!!

Svar: Längtar till man kan skriva in honom på simskola 😊
Ian alltså, inte Dennis 😂
Lina