1a advent

Pepparkaksbak hos morbror Linus och moster Frida 😊 

Hade storslagna planer för dagen. Skulle advensstĂ€da och pynta och göra mysigt och baka och allt. Men sĂ„ blev det inte riktigt. Det blev mer som sĂ„ att jag sov till klockan var halv tolv. Sen Ă„kte vi ivĂ€g för att kolla julklapp, och sen vidare till brorsan för pepparkaksbak. Efter det var vi hem till mamma och pappa en svĂ€ng, jag behövde hjĂ€lp med att rĂ€kna lite pĂ„ mitt bolĂ„n. VĂ€l hemma var vi ner i kĂ€llaren för att hĂ€mta upp adventsljusstakarna, men sĂ„ kom jag inte lĂ€ngre Ă€n sĂ„. 

Jag blir lite ledsen nĂ€r det blir sĂ„dĂ€r, och dom senaste mĂ„naderna sĂ„ har jag vĂ€l kĂ€nt att det Ă€r ofta som jag har planer pĂ„ saker jag vill göra, men sĂ„ blir det inget för jag orkar inte. För jag kĂ€nner mig slut. Som att luften i ballongen pyst ut under en ganska lĂ„ng tid, och det blir mindre och mindre luft kvar. Ian ska ju sĂ„klart inte bli drabbad, sĂ„ jag hittar ju pĂ„ saker med honom. Hade han inte funnits sĂ„ hade jag förmodligen legat i sĂ€ngen hela dagarna och varvat med att glo upp i taket och ut genom fönstret. Och sovit. Det Ă€r ju inte direkt roligt att kĂ€nna sig sĂ„, sĂ„ jag försöker bita ihop sĂ„ gott det gĂ„r. Förhoppningen Ă€r ju att det vĂ€nder och blir bĂ€ttre snart. Men det ska det vĂ€l göra. Hoppas jag. 
#1 - - Mamsen:

Men lilla vÀnnen... Det Àr ju lite sÄ vi Àr och blir dÄ och dÄ. Vet precis, men jag vill inte att du ska kÀnna sÄ. Kan jag göra nÄgot? Kram <3

#2 - - Mamsen:

Men lilla vÀnnen... Det Àr ju lite sÄ vi Àr och blir dÄ och dÄ. Vet precis, men jag vill inte att du ska kÀnna sÄ. Kan jag göra nÄgot? Kram <3