Min första morsdag

I morse kom min alldeles egna familj intrippandes i sovrummet och uppvaktade mig på morsdag ❤ Ian slog på stort och det var både oboy på sängen, blommor, trisslotter, geléhjärtan och ett litet paket med ett halsband i. Det gulligaste var nog ändå kuvertet som ert kort låg i, där Dennis hållit en penna i Ians hand och skrivit "till mamma". Det ser så sött ut att jag typ dör. Mina fina pojkar. 

Jag är väldigt glad över att det blev en mamma av mig, och att det är till den härliga lilla pojken jag fick. 

Tack för en väldigt fin första morsdag ❤
Trött liten kom krypandes och somnade med halva kroppen på mamman. Min bästis. 
#1 - - Dennis:

Du är finast i världen vännen

Svar: Ni också. Det är därför vi passar så bra ihop ❤
Lina

#2 - - Mamsen:

Han är den finaste lilla pojke man någonsin kunde önskat sig att få bli mormor till. Och han kunde inte fått en bättre mamma. En som bara öser honom med kärlek… Tack för i går!