Fredag

Vilken skräpdag jag hade idag. Har varit trött, hängig och haft ont typ överallt. Har sovit mest hela dagen. Till kvällen stoppade jag i mig lite värktabletter och lagade mitt livs första lasagne och bakade en kaka. Såg nån bild på Facebook och blev sugen på att testa. Den dög, men tror den blir bättre nästa gång jag gör den. Lasagnen blev dock awsome :) Renée kom och gjorde oss sällskap, fina grejer det! 

Nu ligger vi och tittar på The green mile, om jag inte hinner somna kommer jag väl börja grina på samma ställe jag alltid gör när jag ser den filmen. I morgon ska vi upp djävulusiskt tidigt för att ta bussen till Ikea och äta frukost med Merne, Viktor och lilla Benjamin. Saknar att ha bil. Sen oktober har min bil stått på gården hos mamma och pappa och typ ätit pengar som egentligen inte finns för något som vi inte kan använda. Snacka om pengaslöseri :( 


Kan varit den bästa lasagne jag någonsin ätit ;)

American cookie-kaka. 
#1 - - Mamsen:

Kan vara den godaste cookien ever!! Mmmmm…