Överraskningsmiddag

Igår kom mina föräldrar hem från deras Silverbröllopsresa, och när dom klev in genom dörrarna möttes dom av dukade bord, silverserpentiner, skumpa och hela familjen ☺ Det var ju lite kul att dom inte hade misstänkt något och blev överraskade. 

Från början hade vi tänkt köpa färdig mat, men så tyckte jag att jag kunde göra den istället, så det blev så. Var inget märkvärdigt ändå; potatissallad, lax, rostbiff, helstekt fläskfilé, kycklingfiléer med soltorkade tomater och så lite ostar, meloner och druvor. Till efterrätt fixade brorsan pannacotta. Just ja
 Det godaste i matväg var snittarna med pepparrot och hamburgerkött! Så gott! Och vad sugen jag blev nu igen...


#1 - - Mamsen:

Bästa överraskningen ever! Rörd till tårar...
Älskade ungar! Tack igen!

Svar: 😚
Lina

#2 - - Renée :

Ha ha "inget märkvärdigt" 😂 en hel buffé ju 👌🏻

Svar: Haha! ja, men det var ju liksom inget avancerat som lagades, typ Pekinganka eller helstekt vildsvin eller så 😂😂
Lina

#3 - - Mamsen:

Var tog min kommentar vägen?

#4 - - Mamsen:

Nu ser jag ju, konstigt ibland!?! Visst märkvärdigt, hemlagat ju... !! Har ätit resterna i två dagar, he he... 😍