Så där så man drunknar när det regnar ute

Jag: Fattar du vad vi har gett oss in på? Det är inte direkt så att vi kan ångra oss nu.
Dennisen: Äh, det blir nog bra det här. Eller ja.... det måste det ju bli........
Uppvaknande i vecka 25, haha! ;)
 
Natten till igår drömde jag att världens mest perfekta lilla flicka kom ut. Eller ja... hon hade ju kunnat vara världens mest perfekta om det inte vore så att hon hade världens underbett. Och jag bah: Ehh.... Ska hon verkligen se ut så här? Och Dennisen och pappa tyckte jag var skitdum som tyckte hon såg konstig ut och jag hoppades mest på att det "rätar väl ut sig med tiden". Haha, vad knepigt man drömmer ibland. Kan bebisar ens ha underbett? Jag har då aldrig sett en bebis med det iaf?
#1 - - ~Sol~:

Det borde de väl rimligen kunna ha? Har aldrig tänkt på det tidigare... :P

Syrrans ex tordes inte tala om för syrran att han tyckte att barnen såg ut som fula, rynkiga gamla gubbar förren den yngsta var över sex månader gammal och då bara för att vi var flera som satt och pratade om barns utseende. *haha*

#2 - - Lina:

Det är inte så att underbettet är något som "växer fram" med tiden då? Kan inte komma på att jag någonsin sett en bebis med ett. Måste börja spana efter det där :P
Alla bebisar ser ju typ ut som fula små rynkiga gubbar, det vet väl alla? :P

#3 - - Mamsen:

Tokfia!!