Semester i hufvudstaden

Idag klev vi upp i ottan för att åka in till stan, för att åka båt, för att gå runt ute vid Drottningholms slott i flera timmar. Väldigt fint där ute. Nu har jag kommit på att jag också vill ha en trädgård full med fontäner när jag blir stor.
När vi var in i shoppen innan vi skulle åka hem igen så hittade jag världens sötaste små bebistofflor som jag stod och kikade på. Vände ryggen om i typ två sekunder för att titta på något annat och sen när jag vände mig om för att visa dom gulliga tofflorna för Dennis så var dom borta. "Vem tusan har snott mina bebistofflor?!", tänkte jag och började se mig omkring för att kunna se vem jag skulle flyga på och slita tofflorna från. Hittade ingen skyldig någonstans. Sen dyker Dennisens mamma upp och smusslar ner tofflorna i min väska. Då hade hon huggit dom fort som tusan och typ sprungit till kassan när jag vände mig om, för att kunna köpa dom innan jag hann göra det :) Hon är väldigt gullig Dennisens mamma. Tycker hon ska ge upp den här Solnagrejen och flytta till Västerås istället.
 
Jag har smugglat med mig bikinin hit, så om BFF:en skulle få för sig att överraska mig med lite bad skulle jag dö av lycka, men det kommer väl aldrig hända. Jag har också sett att Ola Salo ska gästa Allsången i morgon, så jag skulle typ dö av lycka om vi fick för oss att åka dit också.