Respect

I morse så pratade min jobbman om att han hade massa morotskaka hemma i frysen, men att han glömt ta fram den för att tina och därför hade han inte tagit med sig den hit till jobbet idag. Man kan ju inte bara säga sådär att man har gogrejer hemma, men att man inte tagit med det. Det måste ju nästan vara en av dödssynderna. Så jag tittade lite snett på honom och sa att han faktiskt får gå hem på lunchen och hämta hit den där kakan. Fast det var ju skämtsamt jag sa det såklart. Av någon anledning dök inte jobbmannen upp på lunchen, men det är inget ovanligt för ibland är han iväg på annat håll då, så ingen tänkte mer på det.
Nu vid eftermiddagsfikat dyker han upp med morotskaka. Då hade stackaren cyklat hem i regnet på lunchen och hämtat kakan! Haha! Gulle-mattias!
 
Vet dock inte om han gjorde det för att han tycker om oss, eller om det är för att han är rädd för mig.... Jag hoppas såklart på det förstnämnda :P
 
 
#1 - - Mimmie:

Åååh!! Jag ÄÄÄÄLSKAR morotskaka!! Är ju typ den godaste bakelsen there is!!

#2 - - Mimmie:

Åååh!! Jag ÄÄÄÄLSKAR morotskaka!! Är ju typ den godaste bakelsen there is!!

#3 - - ~Sol~:

Hahahahaha!

Den stackaren vågade väl inget annat. :D