Badrumspyssel

Det här är tidsinställt ifall att sambon får för sig att surfa in här innan han kommer hem. Roligare att chocka :)
 
I helgen har jag pysslat i badrummet. Det var ju inte så fint där innan. Kaklet är det inget fel på, men ville piffa det lite i alla fall när jag ändå var i farten. Tack snälla pappa och Poppebror för att ni hjälpte mig att borra i kaklet, sätta upp hyllor och bråka med elsladdar till badrumslampan!
 
Om man klickar på kommentar-knappen så kommer inlägget upp på en egen sida så att bilderna blir större. Om man inte vet det redan.
#1 - - Camilla Storvist:

Åhhh vad fint det blev. Var det lätt att måla om i badrummet?? Tips mottages tack!

#2 - - ~Sol~:

Tjusigt! :D

#3 - - Mimmie:

Åh så fint!! Även fast de charmigaste duschdraperiet blev utbytt haha (not!);) <3

#4 - - Lina:

Jag har sparat mitt charmiga duschdraperi!

#5 - - Mormor:

Så fint du gjort ♥

#6 - - Lina:

Tack mormor!

#7 - - Mamsen :

Åhhh, så fint det blev!!! Robin blev väl glad?!