Sunny sunday

Är ju inget big fan av söndagar, men den här söndagen har fortlöpt helt okej. Det har varit sol hela dagen och inte en endaste liten regndroppe har fallit ner från himlen.
Mamma kom hit och fikade, så kom Emma förbi och mitt i allt fikande så kom Robins syster, hennes sambo och deras dotter hit med ännu mer fikabröd. Mycket folk på liten yta :)
Nu har alla åkt hem, Robin har åkt ut till garaget och jag njuter av tystnaden och funderar över vad av alla hundrafemtioelva saker som står på min to-do-list som jag ska göra. Jag antar att jag borde beta av en del skolarbete... Men om jag gör det, vem ska då göra allt det andra som måste fixas? Det är inte lätt att få ihop livet ibland alltså =/
 
Jag och mamma var på lägenhetsvisning idag också, så nu är vi uppe i en budgivning. Får se hur det går. Dock kommer jag inte gråta krokodiltårar om vi inte får lägenheten, för den uppfyllde inte riktigt alla mina önskningar.