Pinkelinas Måleri AB

Snacka om att det är tradigt att jobba nu. Jag har inte alls lust att sitta på jobbet om dagarna, jag vill ju vara i lägenheten och fixa. Och arbetsleda så att inget går fel ;) Men nä, istället ska man sitta på jobbet hela dagen, sen när man är skittrött och bara vill krypa ihop i fosterställning i hemma i soffan, då ska man åka förbi där och greja. Fast idag drog jag typ några penseldrag innan jag åkte hem för att fixa med mat istället. Blir väl lättare i helgen när jag har mer tid och förhoppningsvis mer energi.
Min älskade vän är här och hjälper till också. Han som jag älskar som den storebror jag aldrig fick. Fast med 08-dialekt. Så nu är det jättemysigt hemma i min lilla etta, där vi trängs tre vuxna och en katt. Ett stort plus att jag inte fryser hemma, det gör jag alltid annars ;P
 
#1 - - Mimmie:

Hahaha asså förlåt men det ser lite ut som du har hängpung på de två sista bilderna haha!

#2 - - K:

Förstår att det inte finns någon lust att sitta på jobbet när man kan få greja med en ny lägenhet! =D Men långa dagar blir det förstår jag, när planerar ni flytta in? =)

#3 - - K:

Låter skönt att kunna ta det i lugn och ro och verkligen få det som man vill! =)

#4 - - Camilla Storvist:

Vad duktiga ni är som fixar med lägenheten!!! Anders undrade varför du inte hade målarkläder på!!!!

#5 - - Lina:

Hälsa Anders att jag kom direkt från jobbet och att jag målar med stil, då det skvätter ingen fräg på mig, knappt ens när jag målar tak ;)

#6 - - Camilla Storvist:

Haha, det ska jag hälsa honom!!!!! :-)