Jobb

Förra veckan var jag på en väldigt svettig anställningsintervju. När jag klev ut därifrån så tänkte jag att jag kommer aldrig kunna få det där, för det kändes som att mina svar på frågorna inte alls dög.

Men tänk så fel man kan ha. Idag ringde chefen och den 18:e börjar jag. Heltid i sommar och så till hösten får jag tiderna anpassade efter min skolgång. Perfekt. Är riktigt glad över att jag får en inkomst och slipper csn under hösten. Hade inget csn i höstas, men denna termin har jag haft det då det inte funnits någon tid till att jobba. Så skönt att slippa dom :) Framför allt skönt att slippa ännu mer att betala tillbaka. Jag har ju redan min beskärda del efter åren på högskolan ;P

Lite fint med goda nyheter så här en onsdag. Blev inte något sommarlov i år heller. Fast jag får lite semester i alla fall. Två veckor är jag ledig innan jag börjar, så får jag en vecka ledigt i augusti, det blir nog bra det också :)

#1 - - Renée:

Woho Grattis!! Jag fick också veta att jag fick ett sommarjobb jag sökt idag :) Inget sommarlov här heller men pengar slår högre när man är van vid CSN :P

#2 - - Mamsen:

Är så glad för din skull!!

P&K / Ma : )

#3 - - ~Sol~:

Och du har hunnit få några löner när du är ledig i augusti, vilket slår rätt högt det med. :D



Grattis! ♥

#4 - - Lina:

Haha, ja månadslön är man ju inte bortskämd med. Har ju gått på timanställning hela livet :) Detta blir fin fint :) Vi siktar ju på att komma iväg till typ Barbados efter att utbildningen är färdig i december och nu kanske det inte blir helt omöjligt :)

#5 - - Lina:

Renée: Grattis! Vart ska du jobba? :) Snart kan vi bli sambos du och jag. Ha, där får Christian för sitt mummel om "fasta inkomster" ;P

#6 - - Renée:

Haha! Eller hur :D Jag ska jobba på ICA Butiksadministration. Förhoppningsvis kanske det finns nån tjänst när sommaren är slut också. Jag är ju klar i skolan så ett fast jobb vore välkommet :P