När till och med fönsterputs blir roligt

Förra veckan så tipsade en kompis om Ajax glasputsdukar. Så idag när vi var runt på tråkhandling så köpte jag en sån förpackning för att se om det var så bra som hon påstod att det var. Jävlar i min lilla låda, vad nöjd jag blev. Det tog typ 2 sekunder sen var fönstret rent. Bara att gnugga lite med den magiska duken och så färdigt!
Ska det vara så där smidigt så kan man ju kanske börja göra rent fönstren lite oftare än två gånger om året....

Nu måste jag försöka börja med denna veckas insändningsuppgifter, men det var så jädra tråkigt så det skulle vara roligare att spendera två pass i tvättstugan eller nå istället.

Issedor är med i hushållsarbetet som vanligt.

#1 - - Mamsen:

Ska också testa de där. Då kanske jag också ser ända bort till mormor!!