När man inte kan sova

Lider man av insomnia så kan man ju lika gärna utnyttja dom sömnlösa timmarna till något vettigt, vilket man kan säga att jag har gjort nu. Egentligen så skulle jag väl ha börjat med denna veckas insändningsuppgifter i Hälso-och sjukvårdsorganistation redan i måndags, men lusten fanns verkligen inte där. Idag på dagen fanns det inte heller någon lust till att plugga. Och eftersom att jag vet att jag i morgon på dagen inte heller kommer ha nån lust till det (haha!) så tyckte jag att det var lika bra att fixa det nu på natten. Istället för att slå ihjäl tiden med en bok eller slötittande på tv.

Nackdelen med att bo i lägenhet är att man kan ju inte göra så mycket vettigt under sömnlösa nätter. Annars hade det ju varit perfekt att typ dammsuga, slå igång en diskmaskin eller maskin med tvätt istället för att bara sitta och glo, men bor man i lägenhet blir nog inte grannarna så glada om man far runt med dammsugaren mitt i natten.

Istället så fick det bli lite plugg och när jag ändå var igång så tänkte jag att jag har ju ändå all tid i världen så jag kan ju sitta och göra lite "snygga" bilder i paint för att visa bilder till mina skrivna svar. Så det blev bilder till två svar. Nu hoppas jag ju att fattat frågan och svarat rätt, blir ju lite extra utmärkande om man har lagt till bilder som visar en helt galet fel förklaring också, haha!

#1 - - Mamsen:

Duktiga du!! Kan om du vill…