Mental istid

I dag var jag en riktigt fryslort, mer än vanligt hur nu det kan komma sig.
Satt och huttrade i klassrummet och funderade allvarligt på att glida mig lite närmare Ylva och liksom gosa in mig lite så jag fick lite värme. Tror dock inte att det hade uppskattats lika mycket av henne som det skulle ha gjort av mig, så jag höll mig i skinnet (det stelfrusna skinnet by the way).

På luchen kutade Camilla och jag iväg för att avnjuta lite kinubuffé. Nu var det ju som så att jag var svajningt hungrig, så jag glömde bort att maten skulle avnjutas och kastade i mig den på två röda. Snacka om att jag ångrade det när jag fick sitta med uppknäppta byxor och magknip på eftermiddagslektionen sen ;P

Jag och Robin har gått om varandra idag, jag hann åka till skolan i morse innan han kom hem från kobbet och han började jobba innan jag kom hem från skolan på eftermiddagen. I morgonbitti ska jag ner och skriva tenta, men sen får jag åka hem och pussa på den lilla knoosenäsan :)

Har suttit och funderat lite över vad vi ska hitte på i mars på våran 5-årsdag, hade ju varit lite roligt att göra något utöver det vanliga i alla fall. Undrar om jag ska hinta om att jag vill bli bjuden på en karribienkryssning?? Det hade ju inte varit helt fel. Så tycker jag ju att jag är jättemycket värd det också, som har överlevt dom här fem åren ;)

Nu ska jag skumma igenom lite grejer inför morgondagens tenta igen, sedan ska jag ta katten i svansen och släpa honom till sängen.