Tulpanvas

I helgen så hittade jag en tulpanvas som jag tyckte var fin, och den var nedsatt till under halva priset så jag köpte en. Så när vi kom hem så blev jag lite ledsen i ögat som inte köpte en till lilla mamma samtidigt, det var liksom inga pengar som skulle ruinera mig. Idag ville jag åka tillbaka för att se om det fanns någon kvar som jag kunde köpa till mamma och det gjorde det som tur var!

Mamma är så snäll och fixar både det ena och det andra hela tiden, så hon förtjänar att få presenter varje dag egentligen. Det får väl bli när jag förhoppningsvis får jobb när utbildningen är färdig :)

Nu har Robin Hood precis åkt till jobbet och jag funderar på om jag kanske ska byta gardiner innan jag slänger mig i soffan med en kopp te för att glo på Body of proof.

Tulpanvas 49:- från House of Västerås.

#1 - - K:

Tycker också filmen var bra! Här har det snöat som satan hela vintern så även de få dagar det är plus hinner det ju inte töa bort nått direkt =P Sällan vår här faktiskt, det brukar som oftast slå om från vinter till sommar direkt i stort sett.



Jättefin vas! =) Men byta gardiner? Hur ofta gör ni det? Vi byter aldrig förutom till julgardiner :P

#2 - - Mormor:

Jätte jättefin vas...bra att få i present..



Jag vill trycka på "gilla "knappen för de fina orden du skriver om din mamma...hon gör ju allt för er och ställer upp för många andra också.

Jag är verkligen stolt att hon är min dotter.

Hon är verkligen värd att få tillbaka...för hon är en typisk givare hela tiden. Kram på dej ♥

#3 - - K:

Oj, var tredje månad =P Ambitiöst! Känner igen det där från när jag var yngre, då älskade jag att förändra och kunde byta ut gardiner, överakast och allt var 3:e månad för att få ny stil och så, men nu som vuxen har jag aldrig tid eller ork =P

#4 - - Mamsen:

Dina tulpaner gjorde sig mycket bättre, men ska nog inte ha så många ändå. Jag bara älskar vasen, du är så snäll!! Fina ord, men du behöver inte känna att du måste ge saker hela tiden. Jag är glad bara du finns!! Vi ses snart! Och mamma; tack till dig också!