Årets sista lördag

Igår var en väldans bra dag! På morgonen åkte jag och mamma till Stockholm för att strosa runt lite, äta god mat och se Jesus Christ Superstar. Mamma hade fått biljetter av pappa i julklapp och det var ju otroligt nice för min del att jag fick en del av den kakan också ;) Ola Salo är ju liksom landets sexigaste man! Föreställningen var otroligt bra, har ni inte sett den så gör det! Jag vill se den igen! Och igen!
Jag och mamma i väntan på Ola :)
 
När vi kom hem till stan igen så hade jag lite bråttom. Vi blev hämtade på stationen halv åtta och klockan åtta skulle Mimmie plocka upp mig för att dra vidare på fest. Det var bara att snubbla in i lägenheten, torka kattspya och så bege sig igen.
Jag hade bara sovit tre timmar natten till igår, så jag var en aningens trött kan man väl säga. Men roligt var det. Nu funderar jag på att kedja fast Mimmie i elementet så att hon inte kan åka tillbaka till Skellefteå nästa helg....
Jag trött efter en lååång dag som avslutades på en av stans krogar.
 
 
#1 - - Mamsen :

Trots att du är aptrött, så är du ändå så apsöt!!