Första dagen avklarad!

Första dagen på LIA:n avklarad! Och det var jätteroligt! Jag hoppas att det kommer fortsätta vara lika roligt dom här tre veckorna jag ska vara där, innan det är dax att byta klinik för att göra dom tre sista veckorna.
Personalen verkar jätterar och min handledare är jättesnäll. Och att skriva diktat är miljoner gånger roligare i verkligheten än vad det är när man sitter hemma och skriver i ett skitdokument.

Trodde att jag skulle vara död när jag kom hem, jag är ju verkligen ingen morgonmänniska, men det gick bra :P
Orkade både laga mat, baka bröd och ha HB på långfika :)

Men nu jädrar börjar det kännas i ögonen, så det blir väl till att slänga sig i en dusch och sen ta katten under armen och gå till sängen. Hittar inte min cykelnyckel så det blir väl till att gå till sjukhuset i morgonbitti. Inte långt egentligen, men jävligt långt för en som inte blir människa förrän kl 11 :P

Fläskfilé i en sås av grädde, glögg, lök och champinjoner.
Potatis, brysselkål och syltlök.
Smaskens, sa magen ;P



Alldeles hemgjord ica-bakad kladdkaka ;)
Framdukat i väntan på HB :)
(HB aka Honey Bunny aka Emma alltså, inte HB som i hembränt.)