Ingen lyckodag direkt

På riktigt allvar har denna dag varit en riktig skitdag.

Först så var jag hos läkaren och får ett inte alls så roligt besked, sen när jag kommer hem och ska dammsuga så går dammsugaren sönder! Slangen gick sönder igen och det är verkligen inte första gången. Slangen har blivit kortare och kortare för varje lagning och i dag var jag redan så less efter läkarbesöket så jag blev helt galen och ville slänga ut dammsugaren genom fönstret. Men det gjorde jag inte. Jag åkte och köpte en ny istället.
Ibland kan även jag behärska mig.

Köpte med mig en ny blomsterkvast också, tyckte jag förtjänade det idag. Så om jag dör nu så är blommorna redan fixade också, det är ju praktiskt och bra.

Dammsugarproblem.


Tröstbukett.

 

#1 - - Angelica:

Aha, har hört att man kan mixa den också för att få en liten ny touch på den :D

Får se om jag minskar något, inte för att jag tor det!

#2 - - Angelica:

Aha, har hört att man kan mixa den också för att få en liten ny touch på den :D

Får se om jag minskar något, inte för att jag tor det!

#3 - - Mamsen:

Den nya hjälpredan är ju jättefin!! Ser ut att vara mycket snabbare och effektivare än den gamla!! Kan vi ha lunchdate nidag eller någon annan dag?!



Puss, raringen min!