Ur funktion

Det är så fruktansvärt varmt i denna lägenhet, så man vet inte vad man ska ta sig till. La mig för att sova en stund innan jag ska iväg och jobba, men lyckades inte sova en blund, för jag höll på att flyta bort.
Hjärnan är överhettad och vill inte fungera. Skulle koka ris till en matlåda och visste knappt vad jag gjorde. När jag sedan smakade av riset tyckte jag att det inte smakade som det skulle och kom på att jag glömt ha i salt. Very gott... Håller på att packa jobbväskan, men vet knappt när var och hur jag ska jobba.

Så nu sitter jag här med en ickefungerande hjärna och är så trött så ögonen knappt håller sig öppna.
Blir en bra natt på jobbet, känner jag....

#1 - - Anna:

Grönt och fint :) härinne!!!

Jag är kass på datan just nu, värmen och synen...blindkäpp för tangentbordet krävs (gissa hur många ggr jag måste skriva om detta?)

Hoppas ni har det bra trots värmen ;) - Kram ♥

#2 - - Anna:

Grönt och fint :) härinne!!!

Jag är kass på datan just nu, värmen och synen...blindkäpp för tangentbordet krävs (gissa hur många ggr jag måste skriva om detta?)

Hoppas ni har det bra trots värmen ;) - Kram ♥