In your face, Ellos

Robin Hood var på kryssning till Riga i veckan. I fredags kom han hem och stank som alla Vasaparkens A-lagare tillsammans.

Men det gjorde inget för han hade med sig en klänning till mig. Han hade lyckats köpa rätt storlek också, han har varit lite orolig över det där tidigare så han har aldrig köpt kläder till mig förut.

Han har väl varit lite nervös över att kanske komma hem med en XL eller något, så han skulle åka ut med huvudet först ;P

Hade ju varit roligt med både Ellos-piken och en sambo som kom hem med plus size-klänning samma vecka.




#1 - - Anonym:

sv: exakt, det är så tråkigt när det är så. Fast det är ju tyvärr så det är i sportvärlden

#2 - - Erika:

vad trist ang tröjan! jag köpte den direkt i butik här men upptäckte idag när jag provade den ordentligt att det var en tråd som satt löst framtill och som gått upp lite så jag måste byta ut den och håller tummarna att min storlek finns kvar...

Vilken storlek har du? kan ju kolla om den finns i butik eftersom jag ska dit i morgon. skulle kalla den normal i strl. jag har min normala size och sitter en smula stort på mig, fast så jag vill att den ska sitta.



kram kram



Kram!

#3 - - Anna:

Skicka hit Ellos katalogen ;) ibland lyckas dom ;)

Hoppas allt är bra annars? Kramar i massor ♥