Ännu en helg är över

I fredags var vi på Tonys 30-årsfest, det var roligt att träffa lite människor man inte sett på länge :)
Igår var det lördagsmys här hemma, med massa mat och film och idag har jag varit lat hela dagen.
Blev nästan sur när Robin ringde från Hägervallen och sa att jag skulle komma ut för att det stod en fin älgstek i ugnen där, jag som bara ville vara hemma och skrota, haha.

Men men, efter lite älg i magen blev söndagen bättre, så på vägen hem åkte vi förbi Maxi och köpte en massa städ- och skurprylar och nu har badrummet fått sig en omgång.

Katten fick sig en omgång också, så nu sitter han sur och försöker torka sig efter duschen.

En helt vanlig helg har det varit här med andra ord.

























#1 - - K:

Du ser ut att ha haft en rolig helg! =D Angående din kommentar i bloggen så tror jag att jag kan ha nämnt lite av hemligheten förut, så det är nog inte en så stor hemlighet för de som följer min blogg... tror jag. Jag är hur som helst iaf INTE gravid, får för mig att det var din gissning? =P