Lite nya detaljer i köket



När mamma och jag var på ica Maxi i kväll så hittade jag som här fina prylarna,
som jag blev helt förälskad i. Jag har ju en förkärlek till grönt, tycker det är en glad och fin färg.
Så är det ju roligt när man hittar prylar man kan piffa upp tillvaron med som inte kostar multum.
Fast jag hade inte några pengar med mig, så det var iofs mamma som betalade, så det blev jättebilligt för mig, haha!

På bilden längst upp till höger skymtar min älskade spis som är orginal från när huset byggdes 1961.
Bästa spis jag någonsin träffat på. Kommer kämpa för att få ta med den när vi flyttar.
Tror dock inte att Robin är så sugen på det...

#1 - - Mamsen:

Så jättefint det blev!!!!

Vill också ha vårfint i köket…



Puss! / Ma : )

#2 - - Anna:

Riktig vååååår i köket ♥

#3 - - Lina:

Mamma: Tror du behöver lite grönt i ditt kök också :D

#4 - - Angelica:

sv:Tack så mycket! :D



Alltid kul med något nytt i hemmet.

Har börjat intressera mig mer och mer för inredning och design :)