Vägskäl

Här har det varit några dagar som har varit allmänt förvirrande. Eller vad man ska kalla det för. Mellan onsdag och fredag sov jag knappt alls.

Ibland blir livet inte som man hade tänkt sig.
Och ibland lever man livet utan att tänka.


En situation dök upp och jag var tvungen att fatta ett snabbt beslut. Ibland måste man känna lite i hjärtat också och inte bara tänka rationellt. För i slutändan kan det löna sig att göra saker som kanske verkar helt galet.

Jag är också väldigt glad över att Robin kan ge mig en spark i ändan och säga åt mig att sluta grubbla så jäkla mycket över saker som inte har någon betydelse.



#1 - - Yvonne:

Grattis till en nystart! =D

Kram

#2 - - K:

Oh, det leder säkert till något gott! =)



hehe njä, A och jag är bara vänner - men visst har jag tänkt tanken att det vore praktiskt =P Men hjärtat säger det det säger oavsett vad hjärnan tänker =P



Jo, det var mumsigt - men din meny lät tusan ännu mumsigare!!!

#3 - - Carolina:

Oj, vilket stort beslut. Förstår att det måste varit jobbigt, men så duktigt av dig. Hoppas det kan leda till något riktigt bra. :)

#4 - - K:

tackar =) Ska kika över de recepten iför nästa ggr jag blir sugen på god mat! Hur blev det för er då? Uppskattat?



Hur kommer det sig att du sa upp dig?