Universum,jag hatar dig.

Men vad fan är det för fel mellan universum och mig?! Här pallrar man sig upp, packar väskan full med badkläder, badlakan och skit och så precis innan jag ska gå ut så säger mitt sjätte sinne mig att jag ska titta på Kristiansborgsbadets hemsida. Det var ju tur att jag gjorde som det sjättesinnet sa, för bassängerna är sommarstängda. Vilket skit. Skit skit. Universum vill helt enkelt inte att jag ska gå ner mina tio kilo. Skituniversum.

Jag som hatar Lögarängen.

#1 - - Camilla:

Vafaan då.. Jag misstänkte nästan också att Kristiansborg är sommarstängt. Och varför kan de inte ha normala omklädningsrum öppna på Lögarängen då? Utan 100 personers gamla äckliga hårstrån från olika delar av kroppen, liggandes på golvet och 10 minusgrader.. Fi faan!!



Mag-gördel? Finns det såna? Haha.. skämtåsido. Man kanske skulle tänka på vad man äter istället! Ha det!

#2 - - K:

Men fy så typiskt och trist!!! =( Hoppas det blir soligt ute så att du kan bada snart ändå! =D



Vi såg inga spöken men platsen i sig var rätt spokey den också =D Har lite bilder på bloggen, och filmer, från det =)



Snyggt med blått nagellack!