Happy... öh... Tisdag


Om det är någon som har förslag på utbildningar som börjar till hösten, så skriv gärna en kommentar om det.
Om det är någon som har ett jobb till mig, så skriv gärna en kommentar om det med.
Om det är någon som har en lottovinst á 214 miljoner att skänka till mig, så skriv väldigt gärna en kommentar om det!!!


En sms-konversation om något helt annat.
Robin: Så är det ju, men nu får det bli lite i smyg :)
Jag: :) Jag måste till jobbet nu. Där jag måste dö lite i smyg.
Robin: Haha, din mörka humor slutar aldrig att förvåna :)
#1 - - K:

tell me about ut, jag är redan 27 =(



Här får man fortfarande skotta sig fram tyvärr, så det är nog långt kvar till vårblommor här.



Låter som en trivsam påsk! Saknar familje-högtiderna nu när jag bor så långt från familj. För mig blir det ju båtresa med kompis istället men finns det inte påskmat där måste jag i traditionell anda se till att äta lite sån när jag kommer tillbaka! =D



214 miljoner skulle inte sitta helt fel! =D



#2 - - Ebba:

Sv: Äsch, så lite så =) Allt bra med dig annars? :)

#3 - - almabeatrice:

Det kan du ge dig på att det var någon som hade! :)

#4 - - K:

Ja det känns konstigt! Men nu har jag börjat vant mig :S Dock brukar jag åtminstone oftast få fira jul med de flesta =)



Jo vi ska äta bufén iaf en av kvällarna =) Finns nog mycket gott på den =)

#5 - - K:

haha ja jag ska försöka =P Känner mig alltid så fånig när jag håller på och fotar mat så där in-public =P Men iaf det jag lagt på tallriken lär det bli kort på =D