Lite färg i tillvaron


På torsdag ska jag till läkaren, inte roligt. Med tanke på att jag typ svimmar när dom ska ta ett sånt där litet nålstick i fingret och vad det verkar som nu ska dom hugga upp ett stort hål i hela armen och fylla en hel kanna med blod så kommer jag väl typ dö eller nå. Jag tyckte ju verkligen att Robin skulle följa med och hålla handen, men näääääää han jobbar. Är man för gammal för att ta med sig sin mamma på sånna där saker? ;P

Men men, det är väl lika bra att man kommer dit, för nå är jag sådär risig igen. Varannan till var tredje vecka sedan våren 2008. Jag är ju helt säker på att jag har "den där obotliga sjukdomen" som jag brukar säga. Dock har jag inte kommit fram till vilken obotlig sjukdom det är än bara ;)

Hoppas jag känner mig lite piggare strax bara, jobbar ju inatt också, på torsdag natt och på lördag ska jag träffa en kompis jag inte har träffat på tre år! Så då vill jag vara pigg och gla :) Men det går nog bra :)


#1 - - Mamsen:

Jag är säker på att du överlever det här också…

Puss!! / Ma : )

#2 - - K:

Ja de var jättegoda! =)



Inte så kul men blev väldigt bra efteråt! =)

#3 - - Johanna:

hoppas det går bra på läkarbesöket, vet hur det är när man vet att man måste ta prover huuwa ja reagerar exakt likadant. Jo det är ju det hon hinner ju inte göra något på dagis i 3h å man hinner ju typ bara hem så ska man vända igen känns det som om hon skulle gå så, men vi ändrade ju till 5h/dag 3dagar/veckan istället och det funkar betydligt mycket bättre :)

#4 - - Abbe:

Usch å fy att va sjuk så ofta =(



Hehe ja att se skillnad på tvillingar gör man ju väldigt lätt när man känner dom. Hade 2 tjejer på dagiset jag jobbade, och dom såg man ju skillnad på =)

Men ser man 2 på stan så ser dom ju fan likadana ut..

Och kan tänka mig att det är så i början även om man får egna - att innan dom får egna personligheter så är det samma unge haha.

Armband lär ju vara ett måste - vem är vem liksom ;)

#5 - - K:

haha ja det tror jag med att du kan ha - i min frys gömde det sig iaf ett par stycken ;P



Inte kul med spruträdsla! Hoppas det går bra på torsdag, och klart man får ta med Mamma eller Pappa! =P

#6 - - K:

Jo, vet det där men försäkringen täcker ändå inte om jag inte också kan "bevisa" att jag blev påkörd och med tanke på att tjejen och jag inte bytte några uppgifter alls så är det ingen idé. Men jag krockade för ett år sedan (=P) och då gjorde jag hela den där processen "som man ska" så tänker också att om jag får problem sedan kan jag inte veta om det beror på den krocken, båda tillsammans eller vad det är så kommer hur som helst hänvisa till den krocken eftersom den redan är igång hos försäkringskassa etc etc, denna idag var ingen stor händelse på så sätt.



Jo hon måste hållt på med nått för jag stod där "länge" innan jag blev påkörd så hon var inte precis nära bakom mig eller så när jag stannade där.

#7 - - K:

Ogillar sånt här egentligen... men nu har jag gett dig en "award" i min blogg, kika in =P