Sova eller inte sova, det är frågan

Det gick inte så bra att somna igår. Låg väl i en två timmar och glodde på klockan.
Då tänkte jag på att mamma (som typ somnar innan huvudet har hamnat på kudden) berättade att en gång så fick hon panik och började typ grina för hon inte hade somnat på tjugo minuter, haha! Vilket lyxproblem.

Pinkis: Det går verkligen inte att somna, fast jag är trött!
Robin Hood: Men du får släppa loss lite och somna bara!

Släppa loss? Är det inte typ det man säger att man gör när man är ute på galej? Typ släpp loss, bli lite fartig och ha kul? :P

Nu är rasten strax slut, så det är väl bara att ta ett djupt andetag och göra sig redo att fortsätta arbetsdagen :)




#1 - - K:

hehe tack! Men än är det inte klart =P



hehe jo, jag skulle också säga att släppa loss var motsatsen till vad du behövde haha, mer slappna av typ? ;P

#2 - - Carolina [fotograf]:

Jaaa haha. Jag ska leta solglasögon på tradera sen tänkte jag :)

#3 - - Johanna:

sv: Ja det var lite konstig du får testa med det så får vi hoppas att det funkar igen :)

#4 - - Johanna:

ha ha ja kanske :D men nu får den vara så här ett tag jag är nöjd tills ja tröttnat på färgen ;)

allt bra med dig?

kraaam