Helgens klädregler

Snyggingbrorsan har en rätt nice dresscode-filosofi.

fredag morgon, oavsett vad man ska göra under dagen, tar man på sig en snygg skjorta.
Lördag då kan man ha på sig lite vad man vill under dagen, men ska man i väg på kvällen är det skjorta som gäller då med.
Söndag, då har man på sig samma skjorta som dagen innan, fast ihop med mjukisbyxor. Om det inte är så att man duschar när man kliver upp. Då får man ta på sig vad man vill efteråt.

Sitter på min rast på jobbet och deppar. Så får jag ett mms;
Äntligen fredag! :) Och en fin bild på min snyggbrorsa i snyggskjorta :D



#1 - - K:

haha, låter som en bra och lätt klädkod att komma ihåg =P



Jo, men det fanns en till.. och nu är det så sent efter - tror nästan jag skulle behövt ta ett kort :S Men sen är jag så lat för sådant där också, känns så jobbigt att ta tag i =P



Jo nu har den släppt någorlunda - tyvärr tog det ju ett par timmar dock så nu vet jag inte hur jag ska hinna med min uppsats =P Men får bli att sova tidigt, gå upp tidigt och sitta lite i morgon bitti =)