Att läsa är bra för förbränningen ;)



Det här är de andra två böckerna jag fick av mamma och pappa i julklapp, jag hade ju redan del två hemma, när jag köpte den såg jag inte att det var en serie.

Första boken var lite långdragen i vissa stunder, mycket "onödig utfyllnad" enligt mig, men i grund och botten en bra historia. Den tredje boken, Vyssan Lull var bra helt igenom, tycker i alla fall jag :)

Nu är det inte så farligt långt kvar till bokrean, då blir det förhoppningsvis massor mer nytt till framtida biblioteket :)

Jag hörde förresten på radion igår att om man läser i 34 minuter så förbränner man kalorierna som finns i en chokladpralin. Tur att jag som läser så mycket äter så mycket onyttigt, annars skulle jag vara smal som ett skelett ;P




#1 - - Mamsen:

Äntligen kanske jag slipper höra ditt tjat om vattengympa!! Det kommer att kännas mycket bättre när du kommer att tala om att jag måste läsa fler böcker för att gå ner i vikt…



Vi ses! Puss! / Ma : )

#2 - - Lina:

Mamma! Vi SKA gå på vattengympa!!!!

#3 - - K:

Ja det var en bra dag, pulka är kul - men så himla jobbigt när man ska gå upp för långa backen igen ;P



Hoppas turen vänder snart med kylskåpsköpet! Men vem vet, det kanske dröjer ända tills nästa år innan det blir av ;)



Gott Nytt År önskar jag dig! =)

#4 - - Carolina:

Haha.. ellerhur?! Så tänkte jag också när jag såg bilden på hans rumpa. ;)



Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!!!