Ogräs


Ganska stor skillnad på två år tycker jag nog. Speciellt i nacken där frissan kapade av allt och till och med körde med klippmaskinen! Nu vet jag inte riktigt vad som är planen med mitt hår, jag är nästan lite sugen på att klippa av hela skiten igen, men det är ju min söta frisör som betsämmer allt med mitt hår och hon vill spara ut så hon kan fixa fin bröllopsfrisyr sen. Fast om hon ska spara ut mitt hår till den dagen jag gifter mig så lär ju håret vara ända ner till fotknölarna då, haha!


Kan ju kännas lite onödigt att jag sitter här vid datorn när vi åker om två timmar och jag fortfarande inte har packat klart. Men det är luuuuuuugnt. Man ska inte stressa i onödan. Bara packa lite, måla naglarna lite och så skura kattlådan och byta kattsand. Det hinner jag ju göra sista kvarten ;P

#1 - - Linda:

LOL. Mitt hår snittar på 2 cm i månaden. DET är ogräs. Jäkligt olämpligt att jag har lugg då. Växer lixom ut på en gång. Hinner knappt lämna frisören! ;)

#2 - - jenny:

hej!!!!hoppas ni får skitkul på resan och när ni kommer hem från cyprus kan ni väl komma hit o hälsa på!!!!kram