Kvällsnöjen

Detta har jag roat mig med ikväll:


Höll på att få psykbryt. Speciellt när det hänger sig när man laddat upp över hundra bilder så att man får börja om från noll igen. Speciellt när alla bilder ligger på skivor som jag liksom inte har märkt ordentligt så man får leta igenom hundrafemtielva stycken för att jag vill ladda upp bildhelvetena i ordning. Speciellt när jag har två album hemma med bilder från 2008 och dom 461 bilder jag skickade in idag också är från 2008. Och man liksom har hela 2009 och halva 2010´s bilder kvar att framkalla.

Detta har Robin roat sig med ikväll:



Han fixade till Abbes tatuering som var gammal och typ... skitful. Linjerna var helt sneda och vinda. Men nu blev det bra. Ska läggas till lite sen bara.
Jag ville mest byta med Robin så han fick fixa det där skiten med bilderna istället. Fast då hade nog inte Abbe blivit så glad ;P


#1 - - K:

Jodå, du lyckades bra =P



Ja, fan för idiot-X!!! Jag hoppas dock fortfarande på att det är någon riktigt god anledning som gör att han inte svarat ännu men att han kommer svara innan jag flyttar om en vecka!!!!!! Fan annars alltså... =S



Har också sjukt mycket kort! Skickade efter sådär tok-många för ett år sedan också, men har samma problem som dig att man ligger typ 1,5 år efter... får försöka ta sig råd i höst och tid att sätta sig och klicka efter alla och sen ha det som höstmys i höst att göra album =P

#2 - - Malin Lj - Mamma till Walter:

Vet inte om du missade mina kommentarer... men har ni förlovat er?:)

Och tänker du gå på klassåterträffen på Blue moon bar?