Första advent

Tio över åtta i morse la jag min svullna kind i en skottkärra och traskade ner till ica för att inhandla lite grejor till adventsfrukost. Men som vanligt så var det ju lite mer än dom nödvändiga sakerna som åkte med ner i korgen också.

Satte upp adventsstjärnan i köksfönstret och satt upp dom små nissarna i gardinen :) Har haft minijulkulor där dom tidgare åren, men nu ville jag ha nissar. Så gullig blev det så, inte ett öga är torrt.

När frukosten var framdukad tvingade jag upp Robin, han uppskattade det jättemycket eftersom att han var ute och kalasade igår och inte behövde mer sömn än fyra timmar :P Haha! Nädå, jag sa inte hur mycket klockan var förrän han hade börjat äta frukosten, och då var det ju försent att bli sur :) Man får ju inte vara dum inte :P



#1 - - Rusk:

Åh va mysigt med adventsfrukost, jag är ensam hemma så här blev det bara tå leverpastejjisar o kaffe.



Nu lästa jag vad din infektion handlade om, usch sånt där är riktigt otrevligt.



Hoppas du blir av med värken snart oxå.



Kram!

/K