Mina fyra favoritfilmer :)

The little princess - 1939

I mitten av denna film som är från slutet, när hon hittar sin pappa...
Då grinar jag alltid :( Så fint!

The thief of Bagdad - 1961


Gone with the wind - 1939


The wizard of Oz - 1939


Bästaste filmen någonsin!!!

Det är tack vare min underbara lilla farmor som mina favoritfilmer är lite ovanliga för någon som är i min ålder...
Kommer aldrig glömma hur mysigt det var när jag var liten och alltid var där hemma. Det bästa som fanns var att sova över hos farmor och sitta på kvällen och titta på gamla filmer med henne.
Farmor är en stor del av min barndom och jag hoppas att jag kommer komma ihåg alla stunder med henne även när jag är 90 år gammal och sitter på senilhem.



#1 - - Linda:

Gamla filmer är det bästa som finns. Jag är ju GALEN i Audrey Hepburn. Favoriten är nog "Sabrina" faktiskt. Som du säger är det ovanligt att någon i vår ålder gillar gamla filmer... men det är ju dom som är dom bästa!

#2 - - Rusk:

Låter mysigt!

Borta Med Vinden är bra, dom andra har jag ingen koll på... :/



Hur är det med dig då tjejen, hoppas du har hämtat dig från den där infektionen från förra inlägget.

Så g inge vidare ut... :o



Kram!

Kristian

#3 - - Lina:

kristian: Åh, vad glad jag blir över att se ett livstecken från dig :)



Jo, det går åt rätt håll i alla fall. Svullnaden är inte så farlig längre, men det gör fortfarande onormalt ont.



Hur är det med dig då?