Amatörer!

På kontoret nere på stan sitter en whitebord med texten: "Alla samtal ska besvaras inom 30 sekunder."
Hade inte jag och Maria sett det med egna ögon när vi var där nere hade vi aldrig trott på det.
Det är ju fint med visioner iaf.

Så här är det i verkligheten: Jag ringer. Blir placerad i kö.
Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö .Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö. Du är fortfarande placerad i kö.
Efter 30 minuter är jag skitarg, slänger på luren och skickar ett halvsnäsigt mail istället. Hoppas dom kunde utläsa av texten att det var snäsigt.

Jävla amatörer.

#1 - - Malin Lj:

Nu undrar man ju lite vilket företag det handlar om...? Låter lite som arbetsförmedlingen.

#2 - - Malin Lj:

Eller försäkringskassan!

#3 - - ROSAMARTINA [bloggdesign]:

Jag är hemma igen. HEMMAHEMMAHEMMA! Jag har åkt skidor, därav den dåliga uppdateringen! Vad skulle jag göra utan dig? :P

Åh nu sitter jag å funderar på om jag ska dricka en flaska vin och tycka synd om mig själv, i helgen. Intresserad? ;)